Dinsdag 13 juni: Bourg des Comptes - Guenrouet

Afstand: 83 km

Gemiddelde snelheid: 18,4 km/u

Klimmen: 213 m

Dalen: 131 m

Gisteravond kwam er nogal wat vreemd volk de camping op. Van het type “ik ben er thuis uitgezet en nu woon ik in een aftandse caravan op de camping”. Het gaf ons een onprettig gevoel. We besloten om onze fietsen dit keer een nachtje in de voortent te laten doorbrengen. Dan weten we zeker dat we ze vandaag nog hebben. Toch wel fijn dan zo’n ruime tent. Het was vannacht enigszins onrustig op de camping maar we hebben toch rustig geslapen. Vanmorgen waren we om 6 uur niet de eersten die op waren. Er gingen al een aantal van die mannen naar het werk. Iets voor 7 uur zaten we weer op de fiets. Vandaag weer alleen maar jaagpaden langs riviertjes. Met als enige afwisseling dat we in Redon de route van de Velodysee opgegaan zijn. Deze volgen we tot Nantes. Het was iets minder stoffig dan gisteren. We hadden vandaag een relatief korte etappe zodat we rond het middaguur al op camping Saint Clair in Guenrouet waren. Mooi weer en voldoende tijd om een wasmiddag in te plannen. Dit keer delen we de camping met nog slechts 2 andere gasten. We mochten zelf een mooi plekje uitzoeken. De rest van de middag en avond doen we het lekker rustig aan. Morgen zullen we bij Nantes de Loire route opgaan en hebben dan het Zuidelijkste puntje van de route bereikt.

1. Andre:
    13 juni 2017
    Geniet van jullie lange middag, leuk om dit allemaal te lezen zo.
  2. Tonny en nelly:
    14 juni 2017
    Dinsdag wasdag dus. Lekker een beetje bijkomen zo. Lekkere taartjes eten en uitrusten voor morgen. Morgen is niet al te lastig en jullie raken steeds beter getraind. Dat wordt steeds meer genieten.