Fietsen langs het Pieterpad 2020

13 september 2020 - Beuningen, Nederland

Covid-19 zorgde ervoor dat wij in juni af moesten zien van een fietsvakantie door Midden - Europa. Uiteindelijk hebben we toch nog een mogelijkheid gevonden voor een korte fietsvakantie in eigen land..... Fietsen langs het Pieterpad! Maandag 14 september starten we vanuit huis en pakken we bij Nijmegen de route naar het Noorden op. Vanaf Pieterburen fietsen we een eigen route terug naar huis waarna we na 2 dagen thuis geweest te zijn via een eigen route naar de Pietersberg in Maastricht zullen fietsen. Vanaf hier zullen we de route Fietsen langs het Pieterpad weer oppakken en vervolgen richting Nijmegen en vervolgens naar huis. De hele tocht zal rond de 900 km zijn.

1. Jan van den brink:
    13 september 2020
    Veel plezier het word mooi weer.

Groeten Jan
  2. Marijke:
    14 september 2020
    Hoi Mariken en Tonny, geniet van de route door Nederland. Lijkt me prachtig. Succes!
  3. Andre:
    14 september 2020
    Goedemorgen , heel veel plezier jullie,
    Gaat mooi weer worden, geniet er samen volop van, en denk aan jullie gezondheid.
  4. Cor en Sonja:
    14 september 2020
    Heel veel pezier, geniet er van en hou alles heel:-)
  5. Theo:
    14 september 2020
    Fijne vakantie. Heel veel fietsplezier. Geniet ervan.
  6. Bas:
    14 september 2020
    Knappe prestatie zo n fietstocht van 900 km. De toch begint in ieder geval met een prachtige week qua weer. Veel plezier en geniet van de mooie noordelijke provincies.