Dag 11: dinsdag 9 juni 2015: Lazise (rustdag)

9 juni 2015 - Lazise, Italië

Dag 11: dinsdag9 juni 2015: Lazise (rustdag)

Afstand:0 km

Gefietst:0 uur

Gem. snelheid:0 km/u

Vanmorgen waren we door het ritme waarin we zitten alweer om 6:00 uur op. Heerlijk rustig hebben we tot 8:00 uur onder de luifel van de caravan gezeten. Mijn ouders waren inmiddels ook wakker en bij de campingwinkel hebben we broodjes gehaald. Na het ontbijt hebben we uiteindelijk zelf de kapotte spaak van Tonny vervangen. Een ritje naar een fietsenmaker was dus niet meer nodig. Vervolgens zijn we met z’n allen naar Sirmione gegaan.

Eerst wat drinken op een terras en daarna naar de archeologische villa op de punt van het schiereiland. Dat was best imposant om te zien. Maar. Het blijven toch rare jongens… die Romeinen. Op de terugweg hebben we in een grote supermarkt boodschappen gedaan voor het avondeten. We gaan BBQ’en. Na een ietwat late lunch zijn we gaan zwemmen in een van de zwembaden van de camping. En ook het ijsje ontbrak natuurlijk niet. We genieten volop van de eerste rustdag van de twee die we hier hebben.

1. René:
    9 juni 2015
    Geniet van de rustdag.
    En als je je verveelt dan kun je daar in de omgeving prachtig fietsen, doe er je voordeel mee.
    Tot mail.

Gr, René
  2. Jan:
    9 juni 2015
    Inderdaad ff bijkomen van al die dagen fietsen, zie dat het daar lekker warm is, dus rust maar ff lekker uit. Ben je op tijd voor het kaarten, dadelijk Ton of wordt het weer wat later?