De laatste voorbereidingen

6 mei 2015 - Ewijk, Nederland

Nog een paar weekjes en dan is het zover! Zaterdag 30 mei vertrekken we op de fiets naar Rome. De tent is gecontroleerd en weer waterdicht gemaakt. De spullen die meegaan zijn uitgezocht en opnieuw verdeeld over de tassen zodat deze weer in balans zijn. De fietsen zijn nagekeken en Tonny's fiets krijgt nog een extra beurt bij Mastbergen in Renkum aangezien er wat dingen aan zijn die we niet zelf kunnen/willen repareren (i.v.m. garantie). De route inclusief de lijst met alle overnachtingsmogelijkheden is klaar en kan in de GPS geladen worden. De pelgrimspaspoorten zijn in huis zodat we onderweg stempels kunnen verzamelen om een oorkonde in Rome op te mogen halen. De taal-app italiaans staat op de mobiel van Tonny en Mariken heeft het taalgidsje ervan. Daarmee hopen we ons in Italië te kunnen redden. Met Anneke en Wim (ouders Mariken) is de route besproken (zij gaan in juni op vakantie naar Italië) en bij het Gardameer en in Rome zullen wij elkaar treffen. Wij zijn er klaar voor!!

Idworx Tonny Idworx Mariken

Idworx Tonny                       Idworx Mariken

1. Tonny de Vaan:
    6 mei 2015
    Neen stuk minder ou, vanuit het zonnige zuiden volgen we jullie voorbereidingen met nieuwsgierigheid. Nog zo'n drie weekjes en het gaat gebeuren. Fietsen voor mij gaat een stuk minder dan voorheen. De rug speelt erg op.
  2. René:
    6 mei 2015
    Veel plezier alvast met de voorbereidingen. Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen en ga jullie zeker volgen.
  3. Theo:
    7 mei 2015
    Veel plezier bij de voorbereiding van deze mooie tocht !! Alvast een hele fijne vakantie en zal jullie zeer zeker gaan volgens. Succes !
  4. Tonny de Vaan:
    26 mei 2015
    Zo te horen gaat het best goed komen. Rustig aan beginnen, dan zal het wel goed gaan. Best spannend hè, die laatste dagen voor vertrek.
  5. JanCo:
    29 mei 2015
    Een goede start toegewenst vanuit het schone Limburg!
    Mariken, gaat vast goed komen zonder al die TCWers om je heen;-)
    Tonny, hou haar de eerste dagen maar wat uit de wind;-(